zondag 5 september 2010

Samen met de kinderen...

...heb ik gisteren voor een vriendin dit gemaakt:


Ze vierde vandaag haar verjaardag. Omdat ze ook van kaartjes maken houdt en ook graag wil beginnen met stempelen en inkleuren met Derwent, hebben wij haar o.a. deze nieuwe stempel van Eline Pellinkhof cadeau gedaan. En omdat ik hem zelf ook zoooo leuk vind, heb ik hem direct ook maar voor mijzelf gekocht...(-:
Nu zocht ik naar een leuke manier om te geven. Toen ik dit model in 'Cards Only' vond, wist ik het: dit moest het worden.
Onze jongste zag mij de knutselspullen pakken en vroeg of hij ook mocht stempelen. Zo gezegd, zo gedaan. Hij heeft gestempeld en het vogeltje ingekleurd (met reguliere potloden, heb geen Derwent of iets dergelijks), de oudste het meisje en ook het knipwerk gedaan (de middelste was er niet bij, had een slaapfeestje).
Versierd met leuke zachte veertjes, lint en een kraaltje.
Wat zijn de jongens trots op het resultaat (-:

Omdat mijn vriendin de moeder is van het beste vriendje van onze jongste, heeft hij nog zelf een kaartje gemaakt, dat ik graag wil laten zien.


(De kwaliteit van de foto is niet optimaal. Helaas draaide de foto telkens tijdens het uploaden)

Het was heel gezellig met de jongens!

8 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er prachtig uit zeg allebei
    geweldig gedaan,
    en jammer dat je niet kunt komen op de scrapdag maar ik denk wel dat er meerdere zullen volgen dus hoop je dan te ontmoeten
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt weer Judith! Een heel origineel idee ook!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, eens wat anders dan een kaart.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ook het kadootje is top!
    Het kaartje van je zoon is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie, gaat weer beter gelukkig, verband ed is eraf en wond is dicht dus kan weer aan de knutsel....

    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel! Het kadootje lijkt wel een ballon. De kaart van jouw zoon is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Nieuwsgierig als ik ben heb ik gelijk een kijkje op jou blog genomen. Jij maakt ook leuke dingen zeg. En leuk dat de kinderen graag mee willen knutselen. Is toch gezelliger zo samen.
    Je ziet mij nog wel regelmatig voorbij komen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit leuk om te geven.
    Ik las dat je geen potloden of iets dergelijks hebt. Maar waarom niet een goedkoop setje met aquarelpotloden van de Action ofzo. Je kunt daar ook heel goed mee kleuren hoor! Zo is denk ik iedereen wel begonnen met inkleuren... ik in ieder geval wel.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen