donderdag 16 september 2010

tikkie

Sandra heeft mij getikt met de volgende vragen:

1. Wat heb je in je tas noem 4 dingen
1. mijn portemonnee
2. mobiele telefoon, zo'n koelkastmodel (-:
3. kauwgom
4. pennen, al mis ik wel een vrolijk gepimpt notitieblok


2. Noem 4 dingen die je altijd hebt willen doen maar nog niet gedaan hebt
1. een hele lange reis door Australië maken
2. paragliding in de bergen
3. met dolfijnen zwemmen
4. in een band drummen (dat heb ik dan geleerd...)


3. Noem 4 favoriete voorwerpen uit je slaapkamer




de door de jongens geknutselde kadootjes (-:

4. Noem 4 dingen die je op dit moment erg leuk vind
1. laptop (roept onze middelste spontaan, zou dat iets met bloggen te maken hebben??)
2. kaartjes maken (wist je nog niet, he)
3. skaten 
4. kaart spelletjes doen


5. noem 4 dingen die jullie nog niet van me weten
1. mijn eerste kennismaking met blogland via www.elinepellinkhof.nl was
2. ik toen op haar weblog terecht kwam en doorlinkte naar IngeBoukje en Nathaly
3. ik helemaal weg was van hun stijl en geïnspireerd raakte een eigen blog te beginnen
4. en zo sinds een maand of zes regelmatig aan het bloggen ben


6. Noem 4 dingen uit je buro la
Sorry die bureau lade heb ik niet...


Wel leuk, dit spelletje. Aan mij de eer om door te tikken en ik tik


Angela, mijn 1e volger
Wendy
Hanneke
Patricia
(nou veranderd ineens het lettertype, snap ik niet, hellup)








5 opmerkingen:

  1. Hai Judith,

    Kwam via het blog van Double Dutch op jouw blog terecht en vond het wel zo leuk om een berichtje achter te laten. De eerste twee pagina's al gezien en wat een leuke dingen maak jij! Wordt er helemaal vrolijk van op deze vroege morgen :)
    Wordt gelijk maar even volger van je, kan ik morgen verder spieken op jouw blog.
    Veel knutselplezier,

    Greetz Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk om te lezen hoor, maar ik pas als je het niet erg vind... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha je eerste volger, wat een eer....zal het spelletje voort zetten!!!

    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, wat leuk dat je mij noemt op je blog! Geen probleem hoor!
    Mijn klimopblaadjes zijn nep, 'k heb een zakje met losse blaadjes ooit eens bij MAXX gekocht, die zijn al bijna op en bij de Action heb ik een klimopbol gehaald en daar pluk ik nu geregeld blaadjes af LOL. Ik haal het plastic nerfje er meestal af...
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk om te lezen . en wat een prachtige creaties hebben je kids gemaakt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen