donderdag 4 augustus 2011

Vrolijke vlinders

Goedemorgen,
Ik ben er maar heel even,
een klein teken van leven, al zal ik geen blogrondje gaan maken, sorry.

Natuurlijk kom ik heel graag bij jullie kijken,
maar dat duurt nog even.
Ik wil jullie wel Vrolijke-Vlinder-Groetjes sturen,
en hoop dat jullie kunnen genieten van deze zomerperiode.




Het papier is van Jillibean Soup,
de vlinders gedeeltelijk geknipt uit designpapier
en geponst met Martha Stewart ponsen.

Tot gauw en een zonnige,
gezellige dag gewenst!

Vrolijke groetjes


24 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke vlindertjes.... erg zonnig op een regenachtige avond
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke kaart.
    Het papier is schitterend.

    Fijn weekend toegewenst.

    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje, heerlijke kleuren! Lekker zomers, ik hoop dat je geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke zomerse kaart! Erg mooi met de vlinders.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en vrolijk kaartje Judith! Lekker knal deze kleur, echt s'zomers! Hopelijk wordt het vanmiddag weer net zo mooi als gisteren! Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief die vlindertjes! Ik heb toevallig gisteren ook een Martha Stewartpons gekregen met de kleine vlindertjes... Zodadelijk maar eens uitproberen.
    Fijn weekend!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een súperkaartje!!! werkelijk een pláátje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke vrolijk kaartje. prachtig dat ge-embosde.
    mooie vlinders!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Judith! Dit zijn zeker vrolijke vlinders en je hebt ze prachtig ingelijst zo, met dat super mooie papier allemaal! Ik hoop dat je lekker van je trip aan het genieten bent!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk kaartje, Judith! En een blogrondje maken komt wel, hoor!
    Ook hier druk druk, je ziet wel waarom, bijna klaar met een eigen scrapkamer!!!!
    Ben zo blij!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die judith, nou wat is je dit weer goed gelukt, ik heb goed moeten kijken want er zit behorlijk wat diepte in de kaart, het lijkt wel een schilderijtje, prachtig! Nog een hele fijne vakantie, en groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo het bloemetjes papier te gebruiken. En de kleurencombinatie is heel mooi! Gewoon een weer een mooie kaart. Geniet van de zomer ook al ziet deze er als herfst uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Judith!

    Wauw wat een heerlijk zomers kaartje! Hier wordt je gewoon vrolijk van. Leuk gedaan met die vlinders...

    Geniet nog even lekker van je vakantie!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart! Past goed bij mijn challenge;) Geweldige vlinders ook, dat zijn echt eyecatchers! Fijn weekend en fijne week, groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Judith, wat een leuk kaartje! Die vlinders zijn echt schattig! Mooi papier heb je ervoor gebruikt!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk kaartje Judith, lekker vrolijk. Dat kan ik wel gebruiken. Ik wordt een beetje "chaggie" van dit weer. De kinderen moeten over een week weer naar school en ze hebben haast nog niet buiten kunnen spelen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Judith, die pop-up vlinders, geweldig! Geniet van jullie vakantie, en tot gauw!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Judith,
    Ik zag pas vandaag je vlindertjes voorbij fladderen. Heel leuk en vrolijk kaartje.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook voor jou een heerlijke vakantie toegewenst. Je kaart past er helemaal bij. Heerlijk zomers! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Judith,

    Wat heb je weer een leuke fleurige zomerse kaart gemaakt!
    Ik ben nu toch ook maar een eigen blog begonnen en ben direct volger van je geworden.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Judith, Bedankt voor de lieve reactie en de felicitatie. Wat was ik verwend! Normaal zijn we op vakantie, maar nu de kinderen de deur uit zijn gaan we buiten het seizoen. Maar goed ook met dit weer! Hoe was jouw vakantie? Een beetje uitgerust en mooi weer gehad? De operatie an mijn hand is zwaar tegen gevallen. Gelukkig is dat achter de rug en ga ik weer de goede kant op. Veel oefenen met bewegen. Dat lukt wel met al dat gescrap :) Ik wens je een fijne week toe. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hemelsblauw hebben we in Nederland deze zomer een beetje gemist. Van dit zonnige kaartje wordt ik heerlijk vrolijk!
    Ik hoop op een mooie nazomer!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen