maandag 10 oktober 2011

Gezellige zaterdag

Afgelopen zaterdag hebben Petra, BiancaWendy en ik bij Marit geknutseld. Het was een heel gezellige dag.


Kijk eens hoe lekker wij verwelkomt werden


een heerlijke lunch in de zonnige keuken
(is dat behang niet geweldig?!)

creatieve chaos (-;

Gelukkig werken er meer mensen zo als ik
met heel veel spullen op tafel.
Wat lijkt het toch altijd een bende als ik bezig ben...

Buiten regende het pijpenstelen,
binnen regende het cadeautjes:
Het linker tasje heeft Bianca gemaakt met bloembollen erin,
de rechter tas is van Petra met design papier en mooie afdrukjes.
Marit en Wendy verwenden ons met kerst-designpapier, stickers en brads.

Deze boekenleggers waren mijn cadeau voor hen.
Het grote hart is voor de nieuwe hobbykamer van Marit.
Omdat ze, net als ik, van vlinders houdt,
heb ik er nog een gehaakt vlindertje aan gehangen.

Bianca, Marit, Petra en Wendy,
het was leuk, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Tot in het voorjaar!

Groetjes,





27 opmerkingen:

  1. Wat leuk he zo'n gezellig knutseldagje. Het ziet er superleuk uit.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Judith, wat leuk dat je weer langs bent geweest op mijn blog en bedankt voor je erg lieve reactie! Ik ben ook weer even komen neuzen bij jou. Wat ziet dat er super gezellig uit zeg! En wat een leuke dingen hadden jullie allemaal gemaakt! Heerlijk zo'n scrapdagje! Fijne avond nog, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Wat ziet dat er gezellig uit. Ik krijg ook zin om zo'n leuke dag te organiseren met mijn knutselvriendinnetjes. Het plan is er al heel lang maar nu nog de uitvoering. Na het zien van jouw leuke foto's krijgt ik er toch wel heel veel zin in.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo, wat ziet dat er gezellig uit! Heerlijk zo'n creatieve chaos!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende foto's, een hele geslaagde dag als ik het zo zie!!
    zo gezellig....gezamenlijke hobby.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid en heerlijk, al die spullen op tafel! Laat je me even weten wanneer jullie weer iets in de planning hebben, wie weet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit met z'n allen aan de scrap!Heerlijk op een regendag lijkt me dat met zoveel mensen samen. Zo'n volle tafel komt me ook bekend voor heerlijk toch!
    jammie die bonbonnetjes jullie hebben zeker genoten.Mooi hoor die gehaakte vlinder!
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog!
    fijne week,
    Groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er gezellig uit, volgens mij hebben jullie goed vermaakt. De tasjes en het hart zien er erg leuk uit. Bij mij is het ook altijd zo'n rommeltje als ik bezig ben. Dit vind mijn man altijd erg vervelend want ik knutsel altijd in de woonkamer. Groetjes Dicky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er inderdaad erg gezellig uit! Leuke boekenleggers heb je gemaakt!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zag er superleuk en gezellig uit! En wat maakte je mooie boekenleggers. Dat hart vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat gezellig zo met elkaar freubelen, en wat veel knutsel spullen zeg,vindt die papieren tasje en zakje errug mooi.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel gezellig uit.
    Zeker als hetr dan buiten slecht weer is, is het dubbel zo fijn om aan de knutsel te gaan.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dit er gezellig uit zeg! Heerlijk zo'n knutseldag af en toe met een paar mede knutselaars! Kan me voorstellen dat het helemaal gezellig was! En ja, die chaos dat herken ik meteen! Zo ziet mijn tafel er ook altijd uit tijdens een avondje scrappen! ;-)) Fijne dag. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet het ergezellig uit.
    Die chaos herken ik.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er heel gezellig uit en wat leuk al die cadeautjes! Ja als ik aan het scrappen ben is het ook net of er een bom is ontploft hoor...haha. Maar dat hoort er gewoon bij... Ik vind je gehaakte vlinder ook zo lief!


    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh dat ziet er echt zo gezellig uit!! :D
    Daar wordt een mens wel blij van :)
    leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

    groejtes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Judith,
    Leuk de foto's te zien hier! Het toont heel leuk hoe gezellig het was, vind ik! Super! Alle cadeautjes waren ook zo leuk! De tasjes hebben een mooi plekje op m'n knutsel bureau en de boekenlegger zit in m'n huidige boek! Super!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb jullie dagje hier en daar al bewonderd, het ziet er zo gezellig uit, inderdaad met dat behang kon de sfeer bijna niet stuk. Leuk dit zo te lezen, en dat hart, helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zag er zeker gezellig uit! Ben helemaal weg van het behang van Marit :) En al die spulletjes op tafel, word ik hebberig van... Leuk dat je het even aan ons liet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Judith,
    Wat zal jij genoten hebben zaterdag, ik ben best wel een beetje jaloers...... Heerlijk als ik dat zo zie!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Judith, eindelijk is het dan gelukt om volger van je te worden!! Ik kreeg de tip van Frea om op vernieuwen te klikken als de volgers 'weg' zijn van een blog. Laat het dat nou zijn! Opeens verschenen ze en kon ik er op klikken.
    Wat een gezellige dag heb je gehad, zeg! Echt genieten.
    Tot blogs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezelligheid! En dat behang is inderdaad tof! Mooie creaties ook dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er gezellig uit zeg. Leuk he om zo samen te knutselen. Dat doen wij ook regelmatig.
    En van die rommel...heeeeeel herkenbaar.
    Ik kan ook alleen maar werken met heeel veeel troep om me heen...hihi.
    JeE boekenleggertjes zijn erg leuk. Leuk idee om voor elkaar wat te maken. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit!! Heerlijk is dat he, om lekker met vriendinnen te prutsen en te kletsen!! :)
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er gezellig uit allemaal, heerlijk zo'n dag scrappen! Ik zie de distressinkt op tafel liggen, heb je er nog mee gewerkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gezellig zo samen bezig zijn! ik zal van mijn clubjes ook eens fijne foto's maken! misschien wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen