vrijdag 11 november 2011

Knutsel & Zo vrijdag: Portemonnee

Goedemorgen!
Iets later dan gewend mijn huidige bijdrage aan de leuke Knutsel & Zo vrijdag.
Volgende week vieren vrienden van ons de verjaardagen van hun zonen. 
De jongens sparen voor een spelcomputer en vragen daarom geld.


De laatste tijd zag ik de portemonnee al vaker op de weblogs voorbij komen 
en ontstond het idee om te liften.

Bedankt Marie-Claire !!!





Deze tag zit in een pocket met een venster,
beplakt met een stukje sheet.







Twee uitvoeringen met het leuke papier van 4-heures-37

Deze materialen heb ik gebruikt

Uit eigen voorraad: labelpons, tekststempels (Happy Birthday/Best Wishes van Papermania), klittenband, stickers.

Sanne en Karin hebben ook weer iets leuks gemaakt.

Annette (Scrapped 4U) en Rebelleke, welkom als nieuwe volger op mijn blog!

Fijne dag en bedankt voor jullie altijd weer gezellige reacties!!!




42 opmerkingen:

  1. Leuk leuk Judith,
    ik ga dat waarschijnlijk een keer van jou liften!!

    fijn weekend groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig idee! Ik lift lekker mee ;-) Dat papier met de bolletjes is zo leuk! Fijn weekend Judith!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Judith, wat een leuke beursjes heb je gemaakt. Vooral die rood/ witte is mijn favoriet. Dit ga ik onthouden. Erg leuk idee. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze toch leuk de portemonneetjes, ze staan op mijn to-do lijst! Vrolijk en stoer en leuk de verschillende labeltjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Judith, echt super leuk!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, deze zijn leuk, Judith!! Vooral die met die stippen vind ik persoonlijk helemaal super! Ik ben gek op stippen! Ook wel op sterren, maar nog meer op stippen! ;-D
    Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk!! Ga er van de week ook nog twee maken. Mooi papier en dan heeft 't verder niet veel meer nodig!
    Leuk!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke kadootjes, echt helemaal GEWELDIG!!!! een fijn weekend Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit ziet er super uit!!
    Groetjes en fijn weekend!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze portemonneetjes staan ook nog steeds op mijn lijstje op eens te maken, jouw uitvoeringen zijn erg leuk. lekker stoer, perfect voor jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend mooi zijn deze portemonneetjes en het papier vind ik ook heel leuk hoor.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tjonge, dit lijkt echt net echt! Wat een leuk idee!! En super mooi uitgevoerd, com pli men ten!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Judith, ze zijn Top! Wat een leuk idee dat je in de witte een pocket hebt gemaakt, Super!
    Wat lief dat je mijn naam hebt vermeld ; )
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel stoer vind ik ze! Vooral die met de tagjes vind ik zo gaaf!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had de portemonnees nog niet gezien. Maar ze zien er erg leuk uit! Leuk om zo geld te geven! Mooi papier ook, vooral die met de stippen. Helemaal mijn smaak! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn helemaal leuk Judith! Het blijft toch ook wel erg mooi papier hè :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Judith, wat heb je dat leuk gemaakt zeg! Ik vind het zo'n leuk idee om zo geld te geven. En je hebt zo leuk allemaal vakjes gemaakt voor labeltjes...erg mooi hoor! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze leuk geworden. Ik snap nu ook waar je vanmorgen nog zo druk mee was. Maar het resultaat mag er zeker wezen. Knap hoor!
    Bedankt voor de gezellige morgen!
    Liefs en tot snel,
    Marieke
    ps: en ik kom je graag een keer helpen. Lijkt me heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuk idee Judith! Ik ga het zeker eens proberen. Heel erg geschikt om iemand die geld vraagt het op deze manier te geven. Bedankt voor de inspiratie en een heel fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige dingen, ik heb ze al eerder op 2 blogs voorbij zien komen. Zo leuk dat ik ook met 1 bezig ben. We kunnen er misschien een bloghop van maken, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal goed dit ontwerp voor mannen! Leuke versie heb jij ervan gemaakt, en twee nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ziet er lekker stoer uit, mooie portemonnee's.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige portemonnees.
    Wat een leuk idee.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh wat leuk gemaakt Judith. Op deze manier is geld geven echt leuk! Prachtige creaties!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Judith,
    Wat een leuke manier om geld te geven. Mijn vriendin is volgende week jarig en ik geef haar ook altijd geld. Dit is wel een hele leuke manier om het cadeau in te verpakken. Bedankt voor het idee.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Judith,
    Daar ben ik nog een keertje.
    De blog waar ik het vrijdag over had is:
    http://silje-sin.blogspot.com
    Ze heeft weer hele mooie nieuwe dingen op haar blog staan.
    Liefs en fijne week,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige portemonneetjes!! Leuk idee!!! Ga ik ook vast eens gebruiken!! Je hebt weer erg mooi papier gebuikt!! Een heel mooi geheel zo allebei!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend; dit is een hartstikke leuke manier om geld te geven! Ik heb ze ook op mijn to-do lijstje staan.

    Een fijne week toegewenst en sterkte met de kat. Gaat vast goedkomen!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supergaaf hoor die portemonnee's en ook hier op mijn to do lijstje dat word veel te lang alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk, Judith...!
    Wat een leuke kleuren heb je gebruikt.
    heel mooi!

    Groetjes Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi, hoi...
    hahaha...ik zie dat mijn dochter voor mij al gereageerd heeft. tja...zo heb je toch een anonieme volger bij. ze mag graag kijken op je blog.
    even tijd om te reageren op je creatie.
    ik had het terloops zo al een keer bekeken maar verder nog geen tijd gehad.
    ik vind het een schitterende creatie. geweldig idee!!
    dit had ik nog niet eerder gezien!
    prachtig gemaakt ook met dat papier en details.
    leuk,leuk!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Judith,

    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Iedereen verdient een scrap/blogpauze als dat nodig is. Ik kijk ook regelmatig op blogs zonder te reageren. Hoop dat je snel weer leuke creaties maakt!

    Enne, super leuk dat je iedere dag even een kijkje neemt, waardeer dat enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Judith! Ik ga echt blozen van jouw commentaar. Zo lief! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw! wat maak je toch een mooie dingen! dat doosje met stroopwafeltjes ziet er ook geweldig uit.... en je kaarten.... alles! en leuk dat je meedoet met mn giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o wat zijn die prachtig judith!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes,
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, dat zijn hartstikke leuke portemonnee´s om te krijgen!!

    Dat ga ik toch ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Judith,

    wat een superleuk idee! Geld geven in en portemonnee! En ze zijn prachtig allebei!
    Heel vrolijk en zo te zien heb je ze heel mooi afgewerkt!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ontzettend leuke portomonnees zeg. Leuk als mannenkado. Het is echt stoer!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen