woensdag 28 maart 2012

Spotted by Jillibean

Hello and welcome to my blog today. I am so honored, I've been spotted by Jillibean with this card. How nice is that?!

Sorry, it's a short post. Have much to do. But I will be back with great cards I got for my birthday.
Bye for now.

Hallo en welkom op mijn blog vandaag! Ik ben vereerd, met deze kaart sta ik bij Jillibean op de blog. Hoe gaaf is dat?
Sorry, een korte post vandaag. Ik moet nog van alles. Maar ik zal gauw de kaarten laten zien, 
die ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag.

Dus tot gauw.

Nou, vooruit, een kleine sneak van mijn Knutsel & Zo post a.s. vrijdag
Before I leave, a sneak peek, see you friday with Knutsel & Zo



15 opmerkingen:

  1. Heeej wat gaaf. Gefeliciteerd dat je gespot bent door Jillibean!
    Je sneak ziet er al gaaf uit. Die rand met gaatjes vind ik alleen al heel tof.
    Dank je wel nog voor je grote compliment :-).
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is nog eens gaaf!!!! Had ik laatst bij MFT. Dat voelt wel heel goed!! Helemaal tof!!
    Hoop dat de post vandaag m'n kaart wél brengt, maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen zo langzamerhand!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je kaart getoond is!! Is ook wel een super leuke kaart. Mooi papier is in goede handen bij jou. En de sneakpeak belooft ook weer heel wat ... leuk! Fijne dag! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Judith, super! Het is ook een mooie kaart, helemaal verdiend. Het papier ligt bij mij klaar om vandaag iets mee te doen...

    Weet je al of je naar de Art Specially gaat?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwie!! dat is leuk!! gespot...geweldig gaaf.
    een hele eer. blijft bijzonder dat een kaart wordt gekozen om te laten zien.
    tja...het is ook wel een hele mooie kaart. Judith.
    succes en tot vanmiddag.
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat is internationale faam! Leuk zeg! Het kaartje voor Annemarie is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd! je verdient het dubbel en dwars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je gespot bent door Jillebean! Je maakt ook zulke mooie kaarten en andere spulletjes. Ze zijn echt een inspiratiebron!
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. congratulations on being featured on Jillibean Soup...yorur card is amazing....just like todays card.. super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk zeg!! Daar word je blij van. En je sneakje is ook gaaf.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woow wat gaaf dat jehet blog van Jillibean staat! Ben benieuwd naar je hele creatie morgen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith,
    Wauw, wat zal jij trots zijn. Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    José
    PS. Wat is je vogelhuisje uit je vorige post gaaf zeg. Die vlinder-rand-pons is helemaal leuk, en je vogeltje nog leuker....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een eer! Leuk zeg! En natuurlijk kom ik morgen even bij je spieken! Zin in, ben benieuwd!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtwerken heb je voor Nella en Annemarie gemaakt echt prachtig!
    Proficiat zeg wat een eer die creatie bij jillibean!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen