vrijdag 29 november 2013

Knutsel & Zo: Winters Cadeau

Goedemorgen op deze nieuwe KNUTSEL & ZO vrijdag.

Welkom aan Mariëlle! Ik zag dat je volger bent geworden, leuk! Heb jij ook een blog?

De decembermaand staat bekend als feestmaand. Bij een feest horen ook cadeautjes.
Vandaag een soort tasje, gevouwen uit designpapier en gevuld met waxinelichtjes.



 Nu ik deze foto's zie, realiseer ik mij, dat de vorm van het tasje niet duidelijk zichtbaar is. Dat is jammer.
Gezien ik van plan ben om nog meer van zulke mini tasjes te vouwen,
zal ik later betere foto's maken!

Voor deze cadeautjes maakte ik gebruik van de volgende materialen uit de webwinkel:


Meer KNUTSEL & ZO inspiratie vind je bij KARIN en DIDY, ANNEMARIE en MERIT en SANNE.


20 opmerkingen:

  1. Ben inderdaad heel benieuwd hoe het tasje er van de zijkant uitziet! Super leuk idee om het waxinelichtje ook te pimpen!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezellige cadeautasjes heb je weer gemaakt Judith..en die opgepimpte waxinelichtjes zijn SUPER!!!

    Fijn weekend veelliefs Annemariee n merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk en gezellig zo die bijpassende setjes, gaaf !
    Alvast een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lint om het eerste tasje ziet er gaaf uit! Leuke tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw creaties komen steeds niet in mijn blogrol, jammer! Gelukkig ga ik toch even een kijkje bij jou nemen. Anders had ik deze leuke craeties weer gemist. De tasjes zien er leuk uit. Ben benieuwd hoe hij er helemaal uitziet. Fijn weekend!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja jammer dat je niet goed ziet hoe het er helemaal uitziet. Het papier is erg mooi en de lintjes en alles, heel goed op elkaar afgestemd. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschön, deine Tüten, liebe Judith - Kompliment!
    L. G. aus dem Haus voller Ideen! Hab ein schönes erstes Advents-Wochenende!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat is dit weer leuk en zo leuk dat het waxine lichtje ook beplakt is.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk geworden Judith!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tasjes Judith, die kun je in de decembermaand niet genoeg hebben! Ze blijven gewoon leuk om weg te geven, en te krijgen natuurlijk! Mooi papiertje. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er gaaf uit, mooi papier gebruikt en wat een leuk lint! Leuk zijn de bijpassende theelichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige cadeautje zijn dit geworden! Vind de bovenste het mooist van kleur en die heeft ook van dat gave lint.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gek op de sneeuwsterren. Je gebruikte ook heel mooie kleuren. Super dat lint rond de kaarsjes.
    Top creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kadootasjes!! Leuk om de waxinelichtjes te pimpen met hetzelfde papier. Het lint en de belletjes om het eerste tasje zijn wel heel gaaf!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk om zoiets kado te doen, ziet er gezellig/mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te geven! Die bovenste heeft echt een mooie, winterse kleurencombi!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zat net te denken: wat een leuke tags! lees ik daarna dat het tasjes zijn, had ik niet gezien, maar daarom vind ik ze niet minder mooi!

    Lekker winters, mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen