maandag 24 februari 2014

Fabric Give Away from Tschuva and In The Spotlight 2x


Today I discovered Melanie's blog Fräulein Lampe.
She loves stars and so do I.
If you also would like to win one of the fabrics CLICK HERE and leave a comment for a chance.

Vandaag kwam ik op Melanie's blog Fräulein Lampe terecht. 
Oh, als sterrenliefhebster word ik helemaal blij van alle mooie foto's.
Zij geeft in samenwerking met Tschuva deze leuke stofjes weg.
Ik waag een kans, en jij?

* * *

Graag wil ik het volgende onder jullie aandacht brengen:
LISA BUNSCHOTEN


(foto van Martine's blog)
Zij heeft zich geplaatst voor de Paralympics in Sochi.
Lisa is de dochter van Martine.
Het zou leuk zijn als jullie haar website bezoeken en een bericht voor Lisa achterlaten
om haar succes te wensen

* * *

Dan nog een leuke verrassing:
Op Karin Joan's blog sta ik in de spotlight met mijn ronde kaartjes (-:
Dank je wel, Karin Joan, wat een eer!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Judith dat je in de spotlight staat met je ronde kaartjes, ze zijn ook erg leuk! En wat een stoere meid is die Martine, hopelijk gaat ze het ver halen in Sochi! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith, Wat leuk dat je een link naar de site van Lisa hebt geplaatst. Ze is nu nog volop in training en vertrekt volgende week naar Rusland. Wij (mijn man, mijn zoon en ik) volgen de week daarna. De wedstrijd is op 14 maart. Het is echt een super spannende tijd voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen