donderdag 12 juni 2014

Bij Oma Dee: Inspiratiekaart Pen Pals #2

Goedemorgen,

Leuk dat je weer een bezoek brengt aan mijn blog!
Misschien omdat je nieuwsgierig werd door de sneak peek van dinsdag, omdat ik ik je leeslijst sta of kom je toevallig hier terecht.
In ieder geval hoop ik je te kunnen inspireren met een kaart, die ik maakte met het design papier Pen Pals van Pink Paislee.




De vorm van de kaart is gemaakt met Designer Dies van Little B, een nieuw merk, dat Miranda probeert in het assortiment van Bij Oma Dee op te nemen.

Toen wij als design team de stansen weken geleden mochten uitproberen,
had ik direct een soortgelijke kaart in gedachten en ben blij dat het zo goed is gelukt (-:

Heb jij een favoriete afmeting/kaartvorm?

13 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Altijd fijn als iets wat je in je hoofd hebt precies goed uitpakt, deze is in ieder geval zeer geslaagd XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed geslaagd Judith, ik kom er alleen niet achter hoe de kaart nu precies in elkaar zit. De halve rondjes zitten die op het rose cardstock vast, bij de ene foto zie ik er twee en bij de andere een. Leuk om nieuwe dingetjes uit te proberen, ook geweldig als het dan ook nog lukt zoals je het in gedachten hebt. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, daar is ie dan in zijn geheel! Leuk dat jullie een nieuw merk stansen uit mogen proberen. Levert een gaaf model kaartje op. Kleuren zijn mooi en die kleine typemachine erg gaaf.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Judith! Leuk model ook en fijn als het ook zo uitpakt als je in gedachten had.
    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart Judith, en erg origineel die sluiting! Mijn favoriete kaartmodel om te maken is het "standaard" model, en dan het liefst 10x10 cm, vind ik zo'n lief formaat!

    Fijne dag, liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat typemachiemtje is zo lief!! Superkaartje weer! Gaaf papier ook. Ik ben ook fan van 10/10, maar die envelopjes zijn zo moeilijk te krijgen... Dus blijf ik toch vaak hangen bij 10/15

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model en heel vrolijk met dat papier en het schattige typemachinetje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke papiertjes en wat heb je er weer een mooi kaartje mee gemaakt! Dat typmachinetje, té schattig!! Ik maak meestal 10x15 kaartjes, waarom weet ik eigenlijk niet ;-)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, je staat in mijn leeslijst :)

    Je kaart is gaaf en origineel! Ik ga eens kijken in de winkel naar dit merk dies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Judith, verbeeld ik het me of is het echt zo, dat je vaker publiceert nu je in het DT van oma Dee zit?
    Dat is heel fijn, vooral omdat ik je kaartjes altijd zo leuk vindt!
    Deze is ook weer helemaal top!
    Mooie kleuren, lekker vrolijk,
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de sluiting uiterst origineel. Je moet er maar opkomen om zoiets te produceren. Jij kunt er in ieder geval iets moois mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja deze kaart heb je zo super origineel bedacht en gemaakt, top!
    Ik hou van de maat 11x14 en zeker ook 10x10 envelopjes maken we met de envelop punch board tenslotte. Maar ook de scraplings en shaped cards blijven favoriet. Afwisseling dus ;-)
    Heb een lekker weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh deze is gaaf! Je hebt een hele mooie frisse stijl en dit model kaart vind ik hartstikke leuk, Mooi zoals je hem kunt sluiten. En ik ben fan van die typemachine:) Dit papierblokje heb ik gelijk gekocht toen ik bij Miranda was. Is zoooooo leuk. Bijna zonde om te gebruiken:)
    Fijne avond!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen