donderdag 19 juni 2014

Bij Oma Dee: Vouwkaarten

Goedemorgen,

Vandaag luidt de onderlinge uitdaging van het DeeTee: Vouwkaarten.

Ik liet mij inspireren door een vlieger. Voor de juiste maten ben ik gaan zoeken op het www en vond deze tutorial.



Bazzill cardstock als basis, het designpapier is van Jillibean Soup Birthday Bisque,
mini vlaggetjes geknipt en aan Hemp cord geplakt.

De tweede kaart heb ik gelift van Jennifer McGuire.
Nou, gelift... zeg maar gewoon nagemaakt (-;



Card Shoppe, diverse soorten inkt en MFT Stamps & Die-namics (Blissful Butterflies) gebruikt.
De stempeltechniek pakte bij jammer genoeg minder mooi uit dan bij Jennifer.

Meer vouw-inspiratie kun je vinden op de blog van Bij Oma Dee.

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, Judith. Vooral die vlieger vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi idd...al wéken terug gemaakt. Ook van Jennifer gelift. Grappig!
    Je vlieger is heel tof. Had ik ook gepint, maar soms vergeet je dat echt weer, en ik zag het nadat ik jou vlieger had gezien.
    Best wel een klusje denk ik zomaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten Judith! Vrolijk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, nou niet helemaal nagemaakt, want je hebt wel zelf de kleuren gekozen ;)
    Die vlieger is echt top zeg! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel de vlieger!! Heel vrolijk geheel!!

    Groetjes,
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Judith,
    ik zag je vliegerkaart al bij oma Dee... Heel erg leuk. Je vlinderkaart is ook heel gaaf!
    Lekker vrolijk ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk is je vlieger Judith, maar die andere ook hoor. Lekker vrolijke kleurtjes. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, vouwen! Je hebt een vrolijke vlieger gemaakt en een hele stijlvolle vlinderkaart. En wat is er mis met liften cq namaken? Het wordt toch altijd net even anders en dus gewoon van jou. Toch ;)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi die vlinder. Lijkt me lastig te maken. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Judith! Allebei echt tof, ook de gelifte is super!
    Fijn weekend verder, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Judith, wat een gave vouwkaart! Super leuk idee en ook zo leuk dat je de binnenkant ook bewerkt hebt.
    Ook je onderste kaart vind ik helemaal geweldig, ik heb hem ook op mijn to do list staan maar hij lijkt me nog best lastig, jouw uitwerking is super gelukt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk idee, zo in de vorm van een vlieger! Daar word je gelijk al helemaal vrolijk van! En dan ook nog die kaart met de vlinders! Wauw, die vind ik echt heel erg leuk geworden, fijne vrolijke kleurtjes en de kleurenbalkjes aan de zijkanten maken de layout helemaal af vind ik. Geweldig gedaan, Judith!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen