donderdag 5 juni 2014

Uitdaging Bij Oma Dee

Vandaag start er een nieuwe maanduitdaging Bij Oma Dee:
Maak een vakantiekaartje.

Met de zomer voor de deur nodigen wij jullie uit om alvast in vakantiestemming te komen.
Wij zien graag jullie uitwerkingen, die je HIER kunt linken.


Voor mijn kaart maakte ik (haast) uitsluitend gebruik van Card Shoppe
Voor het strandhuisje heb ik strookjes gesneden van 1,7 x 7,8 cm en deze boven elkaar geplakt, de vorm van een dakje gesneden en een vlaggetje gelijmd (ooit bij Hema gekocht).

Hello is van Lawn Fawn, Summer gestanst uit Card Shoppe, anker uit Glitter cardstock met behulp van Die-namics.
De achtergrond is ge-embossed met een embossing folder van Darice.
--- --- ---
De tweede kaart is een soort scapling.


Ook weer eenvoudig gehouden: Card Shoppe, als basis.
Papier: Let's Polka, stempel: Hello Sunshine, Stiched Scalloped Borders, wolkjes: alles Lawn Fawn
Vliegtuigje MFT. Liquid Pearls

--- --- ---

En om nog even  in de stemming te blijven een zonnig kaartje: 


Behalve hello (Paper Smooches) alles van Lawn Fawn Dies, Hello Sunshine paperpad.
Hemp Cord achter de zon.

Op de blog van Bij Oma Dee vind je nog meer inspiratie.
Veel plezier en succes!



21 opmerkingen:

  1. Zo hé lekker bezig geweest Judith :)) Ziet er goed uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat zijn jullie op dreef! Leuk hoor! Mooie kaartjes allemaal. En ook die laatste, wie wordt daar nu niet vrolijk van?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke vrolijke vakantiekaartjes heb ik net even nodig! Het regent dat het giet hier en daar word ik niet bepaald vrolijk van. Van jouw kaartjes gelukkig wel :) Mooi die dubbele 'hello' waardoor je een schaduweffect krijgt, vliegtuigje op de scrapling is tof en het strandhuisje prachtig van kleur.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes,Judith! Lekker vrolijk en erg leuk met de letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en strakke kaarten in super vrolijke kleuren! Echt prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg lekker bezig Judith. Toffe kaartjes, maar ben verliefd op je strandhuisje. Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf is dat strandhuisje Judith, en ook de rest brengt je heerlijk in zomerse sferen. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal leuk, maar vooral de eerste is een toppertje!! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel ja direct 3 super leuke creaties om in vakantiestemming te komen, eeenig Judith!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldige zomerse creatie's..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat die zon maar komen! Jouw kaartjes geven in ieder geval het ultieme vakantiegevoel! Ze zijn superleuk!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuke kaarten! het strandhuisje is geweldig, het vlaggetje maakt 'm helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave serie! Heel erg vrolijk! Vind alle kaartjes super tof!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Judith,
    wat een gave vakantiekaartjes.
    Ik kan al zin in de zomervakantie krijgen.
    Heerlijk...
    De laatste kaart vind ik heel vrolijk!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vind ik ze leuk, jouw zomerse kaarten! Vooral het strandhuisje, super!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind ze prachtig, Judith, vooral de eerste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Judith geweldig! Toen ik dat strandhuisje zag moest ik gelijk denken dat deze kleuren zó bij je passen. Knap zoals je dat dak hebt gesneden en het ontwerp vind ik gaaf! De tweede kaart is ook een juweel. En van de derde kaart; daar word je gewoon blij van! Vind het zo leuk dat je in het DeeTee zit en hier kan iedereen zien waarom. Want je maakt zulke mooie en leuke kaarten, projecten, doosjes etc.

    Ja ik heb nieuwe stansen. Heb vorige week vrijdag fijn gewinkeld bij Miranda en die ballonnen stans stond al heel lang op mijn lijstje. Ben op een gegeven moment gestopt want er is zoveel leuks. Maar k ga gauw weer; zo 'n leuke winkel!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen