zondag 18 januari 2015

Birthday wishes - silver

Hallo,

Zijn jullie ook lekker binnen met dit druilerige weer?
Wij genieten samen van een luie middag. De kinderen zijn gezellig bezig, ik probeerde net een foto te maken van de kaart, die mijn zwager voor zijn verjaardag krijgt. Over de kwaliteit van mijn foto's ben ik helemaal niet tevreden...



Het zilverpapier is van Stampin' Up, collectie 2014. De struktuur is heel mooi: grof en heel sprankelend. Helaas is dit niet meer verkrijgbaar. Ze hebben de glittercollectie veranderd.

Modern Morocco Die-namcis, Cardshoppe cardstock, zilveren sequins van Darice (5 mm en 8 mm),
zilveren inkt (Tsukineko Encore), vlinderpons Martha Stewart, stempel Avery Elle "Sending You" (Bij Oma Dee)

Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges deelnemen:
Knutsels & Kadootjes: Gebruik zilver op je kaart
Steckenpferdchen Challenge 56: Ton in Ton
Craftliners Challenge: Alles behalve vierkant

26 opmerkingen:

  1. Wat een chique kaart, zo mooi met dat zilver! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van glitters, vind je kaartje dan ook super! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n luie dag, toch?! Je kaart is 'schitterend'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmmm, gewoon te bestellen dat prachtige zilver hoor. Blz 193. Dus je kunt nog vaker zulke mooie kaartjes maken, geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    Alles goed? Ik had al een tijdje niet meer op je blog gekeken, maar wat een leuke dingen zie ik voorbij komen!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo judith, wat een gave kaart is dit. Super in die zilveren kleur. Je kunt hem ook inzenden voor onze challenge bij Craftliners. Daar mag je geen vierkante kaart maken, maar een rechthoekige mag wel.
    http://craftliners.blogspot.nl/2015/01/challenge-januari.html
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    wat een mooi geglitter en zilver op je kaart!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Is mijn kaart trouwens met kerst wel aangekomen?
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Dat is een gaaf kaartje zeg, heel mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie sprankelende kaart! Dank je wel dat je meedoet bij K&K.

    Lieve groetjes Monique DT K&K
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel stijlvol! De tekst is ook erg mooi geworden met die zilveren inkt. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi stijlvol kaartje is het geworden Judith. Ik heb het glitterpapier op mijn kaarten ook gebruikt van SU, zit nog in de basiscollectie, ik vind hem nog heel erg glimmend hoor. Ja met dit weer foto's maken is inderdaad wat minder. Ik hou ook iedere keer mijn hart vast, als ik weer eens zit te rommelen met belichten en lichtinval...Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Shiny! Leuk gedaan, Judith. Fijn zo'n luie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal leuk met het zilver. De achtergrond stans vind ik ook erg mooi. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sprankelende kaart. Jammer dat dat mooie papier niet meer te koop is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, gaaf met de achtergrond! Heerlijk die glitters en zo te lezen kan je dat in de toekomst ook nog blijven doen. Bedankt voor je felicitaties. Zaterdag ben ik op pad geweest met mijn vriend (horloge uitzoeken, uit eten en bios) en zondag zag ik mijn familie op de verjaardag van mijn moeder. Heerlijk, thuis geen rommel maar wel mijn familie zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en chique! Mocht je dat grove glitterkarton willen kopen, dan heeft American Crafts het ook volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, wat een prachtig kaartje en zo chique en stijlvol.
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    vielen Dank für deine Teilnahme an der Steckenpferdchen-Challenge. Es freut uns immer wenn wir Euch inspirieren können und dann so tolle Sachen dabei entstehen.
    Mach weiter so und viel Glück bei der Verlosung
    Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Judith, chique. Leuk dat je meedoet aan de Craftliners challenge.
    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Judith,
    herzlichen Dank für die Teilnahme an der Steckenpferdchenchallenge. Und eine tolle Karte ist da entstanden.

    LG Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Judith wat prachtig; heel stijlvol. En modern; ik vind die tekst tóp. Hele sprekend maar niet overheersend. Ja en met sequins...voor mij de ultieme finishing touch :) Wat een tópkaart!

    BeantwoordenVerwijderen