dinsdag 11 augustus 2015

Bij Oma Dee: Flip-Over Kaart

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Voor de iDEE&post van deze maand had ik een bijzonder kaart model uitgezocht.
Alle abonnees ontvingen naast het pakket ook een (foto)tutorial, om dit model na te kunnen maken.

 Het designpapier en de die-cuts van de flip flops brachten mij op het iDEE van een Flip-Over kaart:

Gesloten is de kaart vlak en past perfect in een envelop.


Vouw de kaart open en er is voldoende plek voor een persoonlijke tekst.


En zo kan de ontvanger de kaart neerzetten.
Het half uitgesneden hart kan in de onderste flap worden gestoken,
waardoor het geheel blijft staan.


Heb je een abonnement? Dan zou ik graag willen horen of jij je al gewaagd hebt aan het (na) maken van dit model? De rest van het DeeTee vond het namelijk nogal een uitdaging ((-;
Aanstaande vrijdag laat Cornelie haar uitwerking zien op de weblog van Bij Oma Dee.


Ik wens jou een zomerse DEEnsdag!

18 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en mooie kaart. Leuk model! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk mode, dat ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guten Morgen ;)),
    Eine wunderbare und farbenfrohe Karte! Und die Idee mit der Faltung ist super! Wobei wir keine Flipflops brauchen, sondern Gummistiefel;)) dir ganz liebe Grüße Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Judith...
    während die ersten Weihnachtskarten hier schon durch's Netz fliegen, widmest Du Dich noch dem Sommer!
    Das sollten wir auch noch einige Zeit nutzen... ( obwohl meine Kiste mit Weihnachtsartikeln auch schon da steht...mal sehen wie lange ich tapfer bleibe)...
    Deine Flip Flops sind so genial, wieder einmal ganz klasse abgestimmt mit dem Rest der Karte!
    Einen tollen Tag für Dich, liebe Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en apart modelletje voor een kaart! Zo leuk bedacht met de Flip flops.
    Heerlijk zomers.......die hier maar eindeloos doorgaat.
    Je vorige creaties zijn ook allemaal met dat leuke vrolijke papier gemaakt. Super!
    En dan jullie nieuwe huisgenootje.......zo cute!
    Kleine poesjes zijn onweerstaanbaar (grote gelukkig ook)!
    Veel plezier met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart geknutseld ! Heb een poosje getuurd hoe je het gedaan hebt (heb geen abonnement op idee post) en ben benieuwd naar de uitwerking van Cornelie.
    Ben jij net als Ruth hierboven ook al met Kerst bezig ? Ik ben meestal te laat maar moet er nu toch nog niet aan denken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuk model!! Hoe heb je 't voor elkaar gekregen! :) En dan die leuke flipflops erop... zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Judith,
    ik ga zo in het iDEE&Post magazine kijken, daar staat het dan in? Ik heb het tot mijn schrik nog niet gezien. Het is zo leuk! Wie weet waag ik me er wel aan. Jouw kaart is echt top. Ben benieuwd naar die van Cornelie.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje Judith, en de Flip flops komen zo helemaal tot hun recht, mooie zomerse kleurtjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk model!! En grappig, dat het zo rechtop kan staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou wel van aparte modelletjes en deze is zeker heel erg leuk. Verwacht je niet als je het eerst plaatje ziet. De kleurtjes zijn ook zo gezellig. Kortom...heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf model! Ik heb een abonnement, maar heb deze flip-over kaart nog niet geprobeerd. Zal eens kijken of het me gaat lukken.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk model in een zomerse uitvoering ! Tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Total schön... deine Sommerkarte!

    Liebe Grüsse
    andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Judith! Mijn moeder, een vriendin en ik gaan 24 oktober verjaardag-kalender-workshoppen bij Bij Oma Dee. Kom jij ook? :-D Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben er nog niet aan toegekomen. Misschien met onze creatieve date? :)

    BeantwoordenVerwijderen