dinsdag 10 november 2015

Bij Oma Dee: Pinkfresh Studio - iDEE&post november/december

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Het uitzoeken van de materialen voor idee&post november/december was niet moeilijk. Bij het zien van Christmas Wishes van het (vrij nieuwe merk) Pinkfresh Studio was ik direct verliefd.
Véél wit, leuke designs, schattige dieren ... CAS op zijn mooist!

Kijk maar en oordeel zelf:

  


Een van onze uitdaging als DeeTee was een foto opdracht.
Scrapbooking is voor mij nog geen routine, maar ik had er geen moeite mee, om een mooie foto te verwerken.

De dieren komen op visite bij de pasgeboren baby,
ze hebben ballonnen en een cadeautje meegebracht. 



De button is van Lawn Fawn (Snow Day Flair)


Een hartje gestanst uit designpapier (Lawn Fawn) en bewerkt met Glossy Accents.
Het schattige hertje heeft om zijn strik een ballon in ster vorm, die ik stempelde met Ellie van Avery Elle. Het woordje baby komt van de stempelset Winter Alpaca en is van LF. 

Omdat ik Christmas Wishes zo leuk vind, ga ik nog meer layouts maken.
Kaarten moet je namelijk versturen, maar ik wil het papier helemaal niet kwijt... ((-;;

Ik wens jullie een Pinkfreshe DEEnsdag!


19 opmerkingen:

  1. Wat is dat gaaf papier! Slim om er layouts mee te maken, en zo het papier bij je te houden ;). Dit belooft nog veel moois, deze layout is al zo schattig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah wat schattig! Mooi ook, en zo leuk om een layout van jou te zien! Dat smaakt naar meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, wat lief papier. Ik dacht echt dat de ballon-ster erbij hoorde. leuk dat je dat hebt gestempeld zo past het ook weer bij de foto.
    Echt een mooi lay-out, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker gaaf papier! Heel bijzonder, weer eens iets anders. Zat dat in de laatste iDEE & post? Misschien moet ik dan toch maar weer eens een abonnementje nemen ;) Leuk om eens een keer een lay-out te maken i.p.v. een kaart. Heel goed gelukt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my how beautiful!! I love the clean and fresh look of these ... your page is so beautiful and what a gorgeous baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Judith,
    ach wie schön!!! Die Serie ist super! Habe mir gerade noch die Weihnachtsstempel gesichert... :-)
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk papier ! Dacht dat je er soms voor gevallen was vanwege die leuke sterballon....blijk je die zelf toegevoegd te hebben. Kan natuurlijk ook niet anders met zo' n sterrenfreak. Nog veel plezier met lo's maken ( is dit een van je kinderen toen hij/zij klein was ?)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snap dat je dat papier niet kwijt wil, het is zooo leuk!! En wat je gemaakt hebt is super zeg...ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig de LO en dat papier is idd héél mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Judith, het papier is alleen al mooi om gewoon naar te kijken..
    Je LO is prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, een LO van jou! Goed gelukt en inderdaad erg mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh supergaaf Judith, wat is hij mooi!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Judith, die raakt nog verslaafd aan scrappen. Deze layout is heel mooi met het papier. Ben nu al nieuwsgierig naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een prachtige layout!! Mooi dat verstilde wit en dan die lieve diertjes... helemaal top en perfect voor deze foto. (gaaf papier idd, kan me voorstellen dat je dat niet kwijt wil!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi, het wit en die lieve diertjes! ik zou ze ook willen houden ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk leuk leuk
    ik heb me voorgenomen om geen paier meer te kopen dit jaar met het thema kerst omdat ik nog veel heb liggen. MAAR IK TWIJFEL nu wel erg.
    je lo is super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat begrijp ik helemaal, wat is het schattig en wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt! Is het een van jouw jongens als baby?

    Liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen