dinsdag 23 februari 2016

Bij Oma Dee: 10 x 10

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

10 x 10 kaartjes, ik vind ze zó leuk, maar maak ze te zelden.
Daar bracht ik verandering in en ben met het leuke designpapier van MFT Lucky Prints aan de slag gegaan.
Ook haalde ik voor het eerst mijn nieuwe Die-namics Cross-Stitch Square STAX uit de verpakking en in no-time waren een aantal kaarten klaar.




Heel eenvoudig.
met sequins, Hemptique Palm-tree-paradise bakerstwine en leuke knoopjes in sterretjes vorm.
Simple.

Ik wens jullie een geweldig leuke DEEnsdag!

23 opmerkingen:

  1. Wat mooi ! De kleuren ,de dies ,..prachtig samen . Een beetje lente mag wel , want het grijze en natte weer begint op mijn gemoed te werken . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk papier! Mooie kleuren en oeioei sterren!! Je mini kaartjes zijn leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartjes van 10x10, ik maak ze graag en veel. Leuke maat! Jouw serie vind ik echt geweldig! Dit zijn de kaartjes waar ik van hou! Je gestanste vierkantjes met kruissteektjes maken het extra leuk. Die wil ik ook.... grrrrr..... waarom is er toch zo veel leuks op scrapgebied te koop?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Judith

    Schlicht, fröhlich, süss, erfrischend... zauberhaft...

    Liebe Grüsse Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ook gek op dit maatje! Super leuke kaartjes en kleurtjes !! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, ik zag net dat ik mijn reactie op het blog van Bij Oma Dee heb gezet, geeft niets, hier nog een keer. Geweldige kaartjes...over dezelfde smaak gesproken...watch mijn 3-tal kaartjes op zaterdag...grappig!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig papier en stempel, prachtige snijmal en kaartformaat. Meer hebben ze niet nodig, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals je schrijft: eenvoudig. Maar supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They are so lovely Judith! Have a beautiful day ... We have sunshine today!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan op dit formaat heel veel kwijt; al doe ik dat zlef niet zo graag. Ik ben nogal van de CAS en less is more. Jij ook en deze kaartjes zijn prachtig; ja sterren....:) En in het echt nog mooier!
    Fijne avond!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien hobbel ik mooi achter Stella aan als ik zo mijn blogrondje doe (doe ik trouwens overdag ook, we zijn collega's). Prachtige jaartjes en zo fris van kleur. Ik las al in de nieuwsbrief van mft van deze mooie papiertjes, een hoog heb gehalte.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Judith,
    ja, leuk die tien bij tientjes. Ik maak ze met vlagen...
    Jouw kaartjes zijn heel gaaf. Mooie kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke kaartjes heb je weer gemaakt erg vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuke kaartjes heb je weer gemaakt erg vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke reeks kaartjes, zo lief in die zachte kleurtjes!
    Fijn weekend,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen