dinsdag 2 februari 2016

Bij Oma Dee: Scraps

Goedemorgen op deze nieuwe inspiratie DEEnsdag!

Volgende week wordt het allereerste Scrap EveryDEE scrappakket gelanceerd.

Het pakket is in december aangekondigd met dit vrolijke moodboard:
zachte lenteachtige kleuren kun je verwachten.


Tot nu heb je mij (op één keer na KLICK) alleen maar kaarten of cadeaudoosjes zien maken. Goed, ook een haakwerk zat er eens tussen.
Maar vanaf vandaag komt daar verandering in.

Het moodboard zette mij aan tot het maken van een geel-blauwe layout.


En uiteraard ben ik ook met het Scrap EveryDEE pakket aan de slag gegaan.
Langzaamaan hoop ik mijn eigen weg/stijl te vinden in het maken van layouts.
Ik merk, dat clean and simpel ook hier het best bij mij past.

Mijn DeeTee maatjes zijn al aardig bedreven,
je zult op de weblog van Bij Oma Dee dan ook regelmatig scrapbookpagina's tegenkomen.

Het papier, dat ik voor deze pagina heb gebruikt is van Echo Park Dots and Stripes.
De banners en hartjes zijn gestanst met behulp van MFT Die-namics:



Stitched Fishtail  &  Stitched Heart


Wat er in het pakket zit, dat verklappen we natuurlijk nog niet... (-;

Heb jij je misschien ook aangemeld voor het eerste pakket?

Mocht het je leuk lijken, er zijn nog pakketten beschikbaar. Je kunt Miranda een mailtje sturen,
dan reserveert ze Scrap EveryDEE speciaal voor jou!

Een zacht getinte DEEnsdag wens ik je toe!


14 opmerkingen:

  1. Dots en stripes, ik hou ervan! Clean en simple, hou ik ook van! Prachtige lay-out. Wat leuk dat je vanaf nu vaker LO's gaat maken. Lijkt me een hele uitdaging om een groot vel te 'moeten' vullen. Gaat je goed af, dus oefen maar lekker verder :) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein supersüsses Layout liebe Judith!
    Du hast genau richtig gestaltet, nicht zuviel und nicht zu wenig!
    Ganz liebe Grüße von Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Judith. Helemaal jouw stijl, en erg mooi qua kleur bij de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jij je stijl al gevonden hebt Judith! Prachtig!! De foto komt zo mooi uit op deze layout, ik kijk nu al uit naar alles wat nog gaat komen van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit kan jij, lijkt me niet simpel. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my, this is so adorable!! Love the colour choice and that darling little one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je aan de lay-outs gaat, dit is al een mooie met die schattige foto en mooi eenvoudig design.
    Ik begon ermee tot ik bijna vijf boeken vol had en stapte toen over op kaarten.Denk niet dat ik nog begin aan scrappen, behalve dan miniboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je LO prachtig; CAS past zo goed bij jou. Perfect passend bij de foto; ik vind dat subtiele geel erg mooi. Scrappen is denk ik voor mij nog een brug te ver als klinkt zo'n kit wel heel verleidelijk :)
    Maar de tijd ervoor hebben is nog een dingetje:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Judith,
    wat Stella schrijft is voor mij precies hetzelfde. Ik heb nog nooit en LO gemaakt en ben ook benieuwd wat je er mee doet. Hang je ze los op, of maak je er een boek van? Het ziet er heel mooi uit! En ik denk dat jij het wel in de vingers hebt hoor! Het ziet er gewoon prachtig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je ook aan het scrappen van LO's gaat....knap hoor! Ik waag me er (nog) niet aan, lijkt mij zo moeilijk om een grote pagina in evenwicht mooi te maken. Jouw LO is mooi en subtiel! Leuk dat geel erbij. En wat een schattige foto....een van je zoons?
    En jaaaaaa, hartstikke leuk om weer samen te swappen!! Ik verheug me er nu al op.Maar alleen als je er tijd voor hebt Judith, voel je niet verplicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuk lo heb je gemaakt. ik heb even niet geblogt en dan mis je toch een hele hoop. ik hoop dat er nog veel volgen.
    erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen