dinsdag 5 juli 2016

Bij Oma Dee: Inspiratie DEEnsdag - hoe werd ik geïnspireerd?

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!

Waar laat jij je door inspireren?
Ik kijk graag om mij heen: in de winkel naar opmaak van artikelen, reclameborden, productverpakkingen. Maar ook natuurlijk blogland, dus jullie (!), Pinterest, het internet zijn grote inspiratiebronnen.

Zo kwam ik begin maart Laura's kaart tegen. Zij maakt super mooie kaarten, werkt vaak met inkt en heldere kleuren. Prachtig!
Ik was ook helemaal weg van DEZE kaart, die ik dan ook schaamteloos heb gelift.
(Volgens Cornelie en Marjan mag dat ;-) )



Als je je misschien afvraagt waar het Bij Oma Dee logo is gebleven,
tja, de computer wordt nog steeds bijgewerkt, ik kan niet bij alle bestanden...

Ook wil ik mijn excuses aanbieden, dat ik de laatste tijd zo weinig reacties op jullie mooie creaties achterlaat. Ik blog graag en laat ook graag weten, wanneer ik iets mooi vind.
Maar momenteel lukt het niet altijd even goed.
Sorry!
Dat jullie nog steeds mijn blog bezoeken en de moeite nemen om te reageren waardeer ik bijzonder,
BEDANKT!

Materialen, die ik heb gebruikt voor deze kaart vind je Bij Oma Dee:

Card Shoppe Marshmallow
MFT Die-namics By The Numbers
Lawn Fawn Happy Birthday Border Die
3D foam

Inkt van Stampin' Up




Door wie of wat laat jij je inspireren?

Bedankt voor je bezoek,
ik wens je een kleurrijke DEEnsdag!

Dankzij de tip van Anja,
neem ik met deze kaart deel aan challenge #258 van DCL
' Liften' 


12 opmerkingen:

  1. Heel fris en vrolijk kaartje.
    Die happy-cut heb ik ook en al veel gebruikt. Bij mij komt de inspiratie gewoon vanzelf en als ik vast zit, laat ik het los, dan kijk ik wat rond op blogs of pinterest of gewoon rondom me heen en dan komt het vanzelf weer. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deine Karte ist einfach spitzenklasse liebe Judith!
    Farbenfroh und ein echter 'Gute Laune Macher'...
    Ganz ganz liebe Grüße von Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart weer Judith echt heel erg gaaf en tja Laura is geweldig. Je kunt deze ook linken bij Dutch Card Lovers daar is de challenge deze keer lift een kaart!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk fris kaartje. Mooi die heldere kleuren en het idee is ook erg leuk.
    Ik haal ook veel inspiratie uit pinterest maar natuurlijk ook uit de blogs van mijn blogvriendinnen.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaahhhh meedoen met de Dutch Card Lovers met deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk hè, dat we dankzij Marjan en Cornelie gewoon ongegeneerd kunnen liften ;) Je cijferkaart is supergaaf! Prachtig van kleur en dan die 19 middenin... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Al die kleuren, de uitgestanste cijfers en de negatief uitgestanste cijfers: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is prachtig! Wat een supermooie lift :) En zó mooi CAS! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik veel lift; al komt er altijd wel een eigen draai aan. D.w.z. dat ik het vaak eenvoudiger uitvoer. Voor mij werkt CAS het beste. En ik doe heel vaak ideeën op bij jou. Wat bloggen betreft; geneer je niet. Het leven loopt zoals het loopt en bloggen doe je er bij. Als je tijd hebt. En we spreken elkaar gauw weer; ik kijk er naar uit! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi kaartje!! Laura gebruikt altijd zo een mooie kleuren, je hebt dat perfect in je lift weten te gieten, ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had hem al gezien bij de blog van Bij Oma Dee, echt een heel gaaf kaartje en wat een mooie frisse uitstraling heeft het ook! Fijn dat je meedoet met DCl, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat issie leuk Judith.... enne wat betreft de Bind-it-All, ik kon hem voor een zacht prijsje overnemen, via de plaatselijke marktplaats.

    BeantwoordenVerwijderen