dinsdag 16 mei 2017

Bij Oma Dee: Vogelhuisje

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Eén van mijn favoriete bezigheden is het maken van cadeau-doosjes.

Het gele papier uit de actuele iDEE&post is zo vrolijk en heeft een citrusachtig frisse uitstraling, daar moest ik een opvallend doosje mee maken (-;


Het werd een vogelhuisje om de LENTE welkom te heten.


Prachtig om te zien hoe de natuur ontluikt.
Houden jullie ook zo van de (fluitende) vogels?
Hoe leuk is het om naar de vogel-ouders te kijken als ze druk bezig zijn met het verzorgen van hun baby's.



Ik wens jullie een vrolijke DEEnsdag!

Stitched Circle Stax Die-namics
Stitched Flag Die-namics
Hemptique Bakers Twine

PS: de (foto) tutorial van de pillowbox houden jullie tegoed!

8 opmerkingen:

  1. Hihihi, ik hou helemaal niet van vogels. Wel om naar te kijken en zo, maar ze moeten niet te dicht in mijn buurt komen. Die veren, snavel, pootjes... brrrrrr. Jouw vogelhuisje is echter super. Lekker vrolijk. Dat koolmeesje, is dat bij jullie in de tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk huisje Judith! Ik word erg vrolijk van alle vogelgeluiden zo 's morgens vroeg, echt lente!
    Liefs, Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och, dein Vogelhäuschen ist einfach zum Verlieben:))!!!
    Alles Liebe Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Judith,
    dein Vogelhuisje ist so süß und die fröhlichen Farben gefallen mir sehr gut!!! Toll ;)
    Ganz liebe Grüße, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk vogelhuisje is dit! Ik ben dol op vogeltjes en laat altijd na het oogsten wat appels aan de boom hangen voor ze. Heerlijk om vanuit het keukenraam naar die kwetterende druktemakers te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zonnig huisje, wil ik ook wel wonen!

    BeantwoordenVerwijderen