dinsdag 5 december 2017

Bij Oma Dee

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag!


Happy Sinterklaas (-;

Zondag heb ik Sinterklaas al gezellig @HOME met familie gevierd.
Ik voelde mij bevoorrecht, gezegend, dankbaar voor wat ik heb.

Daarom vandaag deze kaart met toepasselijke tekst.




Misschien is Sinterklaas voor jou niet meer wat het was,
om welke reden dan ook?
Is de maand december niet (meer) zo leuk en gezellig?
Dan wens ik je veel sterkte!


Papier:
iDEE&post #4 2017
Cardstock Card Shoppe
HOME stans van SugarPea Designs
(onderdeel van een eerdere editie iDEE&post)

SugarPea Designs is trouwens mooi afgeprijsd.
Neem even een kijkje HIER, misschien zit er voor jou nog iets bij?

Mocht je Sinterklaas nog vieren,
VEEL PLEZIER!

1 opmerking:

  1. Leuk kaartje! Er gaat niets boven ‘home’. Gaaf trouwens dat je de letters van de SugarPea stans los hebt geknipt en rond de cirkel hebt geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen